domingo, 27 de marzo de 2011

Benito Lertxundi Kantuz

Benito Lertxundi Kantuz





Kantuz sortu naiz eta, kantuz nahi bizi,
Kantuz igortzen ditut, nik penak ihesi,
Kantuz izan dudanian zerbeit irabazi
Kantuz gostura ditut guziak irazi
Katuz ni bezelakoa hiltzia du merezi.
Kantuz pasatu ditut, gau eta egunak
Kantuz izan dirare, ardura ene lanak
Kantuz bildu izan ditut aldeko lagunak
Kantuz eman daiteke obra gabe famak
Kantuz hartuko ahal nau gure lur amak.
Kantuz eman izan dut askotan berria
Kantuz gustatu izan zait erraitia egia
Kantu eginez gero mundura sortzia
Kantuz ein beharko dut ene ustez hiltzia
Kantuz egin natzaizun bihotzean sartzia.
Kantuz ehortz nezaten hiltzen nahizenian
Kantuz ene lagunek harturik airian
Kantuz ariko dira ni lurrian sartzian
Kantu frango utziko diotet mundian
Kantu egin dezaten nitaz oroitzian.

No hay comentarios:

Publicar un comentario